Regulamin
REGULAMIN - Wrocław, 1.09.2023
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin został sporządzony na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017 poz. 1219 t.j. z późn. zm.).
- Regulamin jest dostępny bezpłatnie na stronie internetowej www.flybrand.pl, umożliwiając Klientowi zapoznanie się z jego treścią przed zawarciem umowy oraz na jego żądanie, zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy.
- Strona internetowa FlyBrand działa pod adresem strony internetowej www.flybrand.pl i jest zarządzana przez: CSK Group Sp. z o.o. Adres: Walerego Sławka 3, 51-690 Wrocław NIP: 898-227-22-52
- Korzystanie ze srtrony internetowej możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarki internetowe w aktualnej wersji np.:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF.
- przeglądarki internetowe w aktualnej wersji np.:
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Strona internetowa FlyBrand podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
II. DEFINICJE
- Sprzedawca: CSK Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Walerego Sławka 3, zarejestrowana pod numerem KRS 0000944111.
- Klient: podmiot będący przedsiębiorcą zgodnie z definicją zawartą w art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 06 marca 2018 roku o prawie przedsiębiorców (Dz.U. 2018 poz. 646 z późn. zm.).
- Dni robocze: każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Kodeks cywilny: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. 2018 poz. 1025 z późn. zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną: ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017 poz. 2019 t.j. z późn. zm.).
- Ustawa o ochronie danych osobowych: ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.).
- Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów - subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5.
III. TOWARY I CENY
- Ceny podane na stronie internetowej lub w korespondencji mailowej są cenami netto, do których doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
- Oferta produktów i ich ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępności towarów, wycofania produktów z oferty lub zmiany parametrów technicznych produktów bez konieczności podawania przyczyn.
IV. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia są przyjmowane wyłącznie drogą mailową.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność złożonego zamówienia.
- Sprzedawca przyjmuje, że każda osoba uprawniona do składania zamówień w imieniu Klienta jest umocowana do składania oświadczeń woli związanych z zakupem produktów.
- Zamówienia są realizowane wyłącznie po dokonaniu przedpłaty w wysokości 100%. Kredyt kupiecki jest przyznawany wyłącznie jednostkom budżetowym, instytucjom samorządowym oraz wybranym Klientom według uznania.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi potwierdzającej przyjęcie zamówienia w ciągu pięciu dni od jego złożenia. Brak odpowiedzi w tym terminie nie oznacza akceptacji zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia, nie stosuje się postanowień art. 68 (2) Kodeksu cywilnego.
- Odpowiedź na zamówienie, z zastrzeżeniem niemających wpływu na parametry techniczne i użytkowe produktów zmian, traktowana jest jako zawarcie umowy w trybie art. 68 (1) Kodeksu cywilnego.
- W przypadku płatności przedpłatą zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu pełnej kwoty na rachunku Sprzedawcy.
- Akceptując warunki Regulaminu, Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktur bez konieczności podpisywania ich przez Klienta.
V. ZASADY PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW GRAFICZNYCH
- Jeśli nie określono inaczej, Sprzedawca przygotowuje nieodpłatne projekty graficzne zamawianych produktów na podstawie dostarczonych przez Klienta materiałów.
- Klient ma prawo zgłosić trzy cykle poprawek. W przypadku większej liczby zmian, Sprzedawca może naliczyć opłatę zgodnie z godzinową stawką pracy grafika w wysokości 100 zł netto za każdą godzinę pracy.
- Jeśli Klient zrezygnuje z zamówienia po przygotowaniu projektu graficznego, zostaje obowiązany do uiszczenia opłaty za wykonany projekt graficzny, która zależy od stopnia złożoności projektu i wynosi od 50 do 250 zł netto.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy merytoryczne treści, błędy językowe, gramatyczne ani za błędy kolorystyczne i graficzne w przypadku otrzymania plików gotowych do druku.
- Sprzedawca nie odpowiada za niewielkie różnice kolorystyczne, które mogą wystąpić ze względu na różne techniki druku, znakowania oraz różnice w odbiorze kolorów na monitorach komputerów w porównaniu z drukiem na maszynach drukarskich.
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji podawany jest w dniach roboczych.
- Termin podany na stronie www.Flybrand.pl jest orientacyjny.
- Termin realizacji przy potwierdzeniu zamówienia jest traktowany jako nadrzędny i również orientacyjny.
- Termin realizacji liczony jest od momentu spełnienia następujących warunków:
a. Akceptacji przez Klienta projektów graficznych zamówionych produktów. b. Zaakceptowania przesłanego podsumowania zamówienia. c. Opłacenia pełnej kwoty za zamówienie - od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty.
- Termin realizacji druku liczony jest od następnego dnia po zaksięgowaniu płatności za zamówienie, zaakceptowaniu projektu graficznego przez Klienta lub dostarczeniu gotowego projektu (bez błędów) do druku.
- Opóźnienia w realizacji nie wywołują odpowiedzialności odszkodowawczej Sprzedawcy względem Klienta i nie uprawniają Klienta do odstąpienia od umowy. W przypadku opóźnienia wynikającego z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, przekraczającego 7 dni, Klient może otrzymać rekompensatę w wysokości 0,5% wartości umowy za każdy dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 5% wartości umowy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane opóźnieniem wynikającym z działań podmiotów, którym Sprzedawca powierza realizację zamówienia i które wpłynęły na opóźnienie z przyczyn nieumyślnych, takich jak przerwy w dostawie energii elektrycznej czy usług telekomunikacyjnych.
VII. ODBIÓR ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia są wysyłane do Klienta za pośrednictwem firm kurierskich w godzinach od 8:00 do 18:00. Klient jest zobowiązany do zapewnienia obecności osoby upoważnionej do odbioru w tych godzinach.
- Klient podaje adres dostawy zamówionych produktów w zamówieniu, który nie jest weryfikowany pod kątem poprawności przez Sprzedawcę. Wszelkie koszty związane z podaniem nieprawidłowego adresu dostawy lub nieodebraniem przesyłki pod wskazanym adresem ponosi wyłącznie Klient.
- Klient jest zobowiązany do podania terminów, w których dostawa nie jest możliwa przy składaniu zamówienia. Po rozpoczęciu realizacji zamówienia nie jest już możliwa zmiana terminu dostawy, a wszelkie koszty związane z nieodebraniem przesyłki ponosi Klient.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w siedzibie Sprzedawcy.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowej kontroli zamówienia pod względem ilościowym i jakościowym oraz do zgłaszania ewentualnych uszkodzeń opakowania i zawartych w nim produktów w momencie odbioru dostawy.
- W przypadku niezgodności Klient sporządza protokół różnic razem z przewoźnikiem, który stanowi podstawę do złożenia reklamacji po jego podpisaniu przez Klienta i przewoźnika.
- Klient jest zobowiązany do zgłoszenia ewentualnych wad jakościowych lub ilościowych oraz rozbieżności, które nie były widoczne w chwili dostawy, ale nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania produktów. Po upływie tego terminu Klient traci prawo do powołania się na te reklamacje.
VIII. REKLAMACJE
- Reklamację z tytułu wady towaru albo niezgodności towaru z zamówieniem można złożyć:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc e-mail na adres reklamacje@flybrand.pl
- w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego
- W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Klienta towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do rekompensaty w jak najszybszym terminie.
- W przypadku sytuacji niejednoznacznej, Sprzedawca ma prawo żądać dodatkowych zdjęć, opisów lub dostarczenia uszkodzonej części produktów od Klienta. W przypadku braku tych informacji, Sprzedawca zakończy postępowanie reklamacyjne i uznaje reklamację za nieważną.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące naruszeń Regulaminu należy przesyłać na adres e-mail: kontakt@flybrand.pl. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie internetowej www.flybrand.pl.
- Przystąpienie do składania zamówień jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- W przypadku sporu, strony będą dążyły do rozwiązania go drogą negocjacji. W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia, spór podlega rozstrzygnięciu sądu powszechnego właściwego dla siedziby Sprzedawcy.